Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Milla - 14 maj 2009 21:28

Nu har jag gjort mina val. Det blir Sundby för Linn och Mathias. Jag vet inte om jag har gjort rätt, men det tror jag. Jag tackade idag ja till att jobba på Ekebyhov i höst. Jag hoppas att det kommer att bli bra det ockå. Men det känns som om att det är det som är det bästa just nu. Kanske inte lönemässigt, men tidsmässigt. Skulle jag jobba i Bromma så kommer jag att förlöra mycke med tid i att bara sitta i bilköer och förlorar mycke tid till baren. Jag vill inte att dom ska bli lidande.

Om bara viss i den här kommunen skunde fatta att det är deras fel att skolan måste läggas ner så skulle vi kanske inte ha behövt göra det.

Nu hoppas jag bara att A också tackar ja till Ekebyhov. Det som känns bra med att börja jobba där är att jag vet att dom är bra på kompitensutveckling och vill vara med om nyheter och förändra i rätt riktning och att ekonomin är god. Vilket vi inte har haft på slutet.

Hoppas bara att A och jag kan få fortsätta vårat samarbete, vi har haft det kanon iår och det skulle vara kul att fortsätta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards