Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Milla - 1 maj 2009 17:35

Gud så skönt det var att få vara ledig idag.

Tvättade 2 maskiner och hängde ut tvätten. Tänk va skönt att slippa ha en massa fuktig tvätt hänga och torka i källaren.

Sen åkte jag och barnen till en lekpark i Blaceberg och där träffade vi S och R. När vi var där och lekte ringde L:s mamma och nfrågade vom Linn ville komma dit och leka, det ville hon fötstås. När vi hade ätit lunch skjutsade jag dit henne. Jocke hämtar henne när han åker hem från jobbet.

Jag tycker att det är helt oknär min mamma är här, men jag gillar inte att hon placerar om mina grejer, idag när jag skulle ta fram en ny lins så hittade jag dom inte för hon har lagt dom någonstans där jag inte hittar dom. Jag har letat överallt (känns det som) och jag kan fan inte hitta dom, men det äe väl bara att fortsätta leta, men jag vet inte vart.

Har setat ute och läst och när jag tröttnade på det så tog jag en promenad på en timme med Mathias i vagnen.

Nu ska jag börja fixa med maten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards