Alla inlägg den 15 april 2009

Av Milla - 15 april 2009 23:49

Ska på möte på jobbet imorgon kväll. Då kommer det en politiker och ska berätta lite. Jag tycker att hela den här jävla skiten kan få ett slut nu. Det är ca 8 veckor kvar på det här läsåret och vi vet inte ett piss. Så jävla dåligt. Dom behandlar oss alla som en påse hundskit.

Våran rektor ringde idag och talade om att dom hade en tjänst ill mig på Ekebyhov om jag ver intresserad. Men jag vet inte. Hon och jag ska ha ett litet möte imorgon och då kan jag få veta vilken slags tjänst det är och när jag måste lämna besked. Den kan vara intressant, men jag vill veta vad som händer med våran lilla skola först innan jag tar ställning. Men det känns ju skönt och veta att dom vill ha mig där iallafall.


Jocke håller på att meka tvättmaskin just nu, undra om det går bra?


Imorgon ska Linn ev ha en kompis med hem, vi får väl se hur det blir. Det som är bra om hon har det är att hon kommer att somna ovaggat då.


Nu är det sovdags, ska upp tidigt och jobba.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards