Alla inlägg den 13 april 2009

Av Milla - 13 april 2009 22:25

Igår var jag gräsänka, dom. Dom kom och kidnappade Jocke i hallen när han stod och räknade kassan. Han vart väl inte överlycklig, men efter första groggen tror jag att det släppte.

Han fick en ganska snygg klädsel. Dom skulle på kryssning det var allt jag visste.

Jag och barnen med sällskap av S åkte till min blivande svägerska och pratade om vad hon ska göra som toastmaster på bröllopet. Det tog ca 1½ timme. Sen styrde vi kosan ut mot öarna. Det blev rester från tacosen vi åt i fredags.

Idag städade jag lite efter en skön natts sömn med båda baren i dubbelsängen. Sen spelade jag och Linn buzz och Mathias hejade på. Vi 12 tiden åkte vi hem till A och fikade och pratade lite innan vi skulle till Birka terminalen och hämta killarna. Det var faktiskt inte så farigt som jag hade förväntat mig. Det fanns vissa i gäånget som var flera resor värre än vad Jocke var. Det kändes skönt. Men jag har väl inte haft så mycket sällskap av honom efter att vi hade ätit. Då gick han och knoppade, sen kom han upp i ca 1 timme innan han gick och lade sig ingen och det ska jag också göra. Det blir en fullspäckad dag imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards