Alla inlägg den 2 april 2009

Av Milla - 2 april 2009 22:00

Imorse när jag kom till jobbet och klev ur bilen hörde man fåglarna kvittra och sen när jag åkte hem så såg jag en massa tussilago i dikena efter vägen. Vårbevis, äntligen.


Jocke hade hand om Mathias idag och Linn var på dagis, men imorgon får jag ta en vab dag,Jocke ska på jobb.


Det blev inget möte idag, det är flyttat 2 veckor fram. Men jag hoppas att M ringer imorgon och berättar när hon har varit på möte ang 6-åringarna och mötet efter det. Då kanske man vet lite mer.


Var och beställde brudbukett idag. Jag hoppas att den blir bra, gav dom lite fria händer. Men det blir nog bra.


Nästa vecka är det påsklov, det kommer nog att bli rätt så skönt. Inte så mycket med barn och vi har planerat vad vi ska göra så att dagarna går.

Sen ska det bli skönt att vara ledig några fler dagar än 2.


Ska kolla klart på programmet jag kollar och sen krypa ner i sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards