Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Milla - 19 mars 2009 22:13

Fick idag höra vissa saker som jag skulle ha trillat omkull av om jag inte hade suttit ner. Som tur var så satt jag redan ner. Dom ( kommunen ) funderar på att sätta våra 6-åringar kvar på förskolan och sätta våra skolbarn någon annan stans på en förskola men bedriva skolverksamhet där. ?????????!!!!!!!!!

Hur fan ska det funka? Jag tror att jag smäller av.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag hoppas att den här soppan snart får ett slut. Snart skiter jag i vad det blir och flyttar Linn närmast där jag ska jobba. Mathias får gå kvar men Linn tar jag närmare mig om jag kommer att jobba närmare Bromma. Vågar fan ha kvar skolbarnen i den här kommun om det kommer att bli så här. Nu ska jag börja söka jobb av bara fan.

Är det någon som vet något bra jobb och som kan tänkas anställa mig?

Hör av er då isåfall. Jag tar nästan vad dom helst. Jag får väl vara diskplockare om det behövs, bara jag har en inkomst.

Jag kommer snart att börja gråta. Vet inte hur länge till jag pallar det här. Hur fan lkan man få behandla anställda så här, finns det inga regler heller lagar?


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards