Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Milla - 15 mars 2009 21:46

Vi vann för första gången på åttonde försöket mot Elan. Och vi vann stort. Kul. Jag spelade väl inte på topp, men det tänkte jag ta igen nästa helg mot Wictoria. 2 serier är jag nöjd med men de andra 2 kan vi ju diskutera. Men vi vann iallafall och det är det som räknas.


Idag var barnen och jag på kalas vid Stäket. Det var trevligt. Gott hembakat bröd och lite lunch. Det var kanon.


Har spelat spel här hemma ikväll med Linn och hon är en riktigt dålig förlorare. Hon blir så himla sur när hon inte vinner eller klarar av en sak. Tyvärr tror jag att hon har fått den sidan av mig. Men men, det kanske försvinner.


Idag postade jag dom sista inbjudningarna till bröllopet. Så nu är det avklarat. Nu är det bara att vänta och se hur många som kommer.


Imorgon börjar en ny arbetsvecka, jag undrar hur den kommer att se ut...... Ska bli kul att se. Ska ringa chefen imorgon och kolla om dom sa något hur det kommer att se ut för fritids när skolan har slutat. Sen ska jag kolla om det blir något nytt möte den här veckan. Det skulle ju vara ett, men nu vet jag inte. Papperna ska ju vara inne imorgon, så på onsdag skulle man kanske ringa länrätten och höra om dom har kommit någon vart. Lika bra att ligga på så att man får reda på något.


Nu ska jag ta och kolla på filmen Jocke har satt på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards