Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Milla - 10 mars 2009 19:48

Idag ringde jag till länsrätten för att få lite info om skolan. Då fick jag reda på att rapporten från skolverket hade inte kommit in dit. Skolverket hade begärt uppskov till den 16/3 istället. Det börjar kännas som en enorm jättestor akokola som är hur stor och seg som helst. Men jag fick iallafall veta att länrätten kommer att prioritera detta fall. Sen när jag kom hem och kollade mailen så hade jag fått ett mail från RWS och dom skriver och berättar om läget och att dom kommer att skicka ut info så fort dom får veta något. Jag hoppas att det tar slut snart på den här väntan om vad som kommer att hända med skolan. Jag kan kanske börja se ett liten ljus i den mörka tunneln.


Imorgon är det studiedag på jobbet, men fritids är öppet som vanligt. Men jag kommer att börja lite senare. Farfar ska vara barnvakt. Mathias ögon är inte riktigt bra ännu. Så jag måste först köra barnen till farfar och sen åka till jobbet. Har jag tur kan Jocke köra dom till farfar så har jag bara att hämta dom där innan jag åker ner till juniorträningen. Jag måste försöka få ihop ett lag till reservlagsmatchen, just nu ser det mörkt ut, men jag ska lyckas. Vet inte hur men det ska gå.


Nu ska jag ta och söva den stora, den lilla somnade så fint häår i mitt knä i soffan. Hoppas att han sover hela natten nu och att ögonen är bra imorgon.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards