Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Milla - 24 februari 2009 21:37

Alla i familjen har blivit dåliga i magen utav köttbullarna jag köpt i slutet på förra veckan. Värst har det varit för Linn stackarn,  men jag hoppas att det är över imorgon. Mathias hade i helgen utav dom, men vi andra åt inte av dom då, men det gjorde vi igår och dagen har inte varit särskilt rolig. Men nu hoppas jag att det är bra tills imorgon. Kommer inte att jobba imorgon, men jag har fixat en vikarie, snäll som ja är. Vi har max 5 barn imorgon så det skulle man kunna klara själv.

Jocke jobbar kväll, men jag hoppas att han kommer hem fort ikväll och inte stannar kvar och mekar med något som inte behövs, vilket han kan göra ibland.

Missade träningen idag, men jag tänkte försöka rulla lite imorgon om jag inte är deckad själv, men det hoppas jag att jag slipper.


Nu ska jag göra Linn lite sällskap och kolla på Piniccio.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards