Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Milla - 21 februari 2009 22:47

Då var den här lördan nästan slut och vad har jag gjort? Inte mycke. Hämtade Linns kompis innan vi drog till hallen för att kolla på vårat reservlag spela hemma mot Hellas. ( Det gick inte så bra, men vissa spelade riktigt bra.)

Jocke kom och lämnade kloten och gav oss i familjen en puss, sen var han borta. Som en fis som far iväg ungefär. Först lite värme, sen borta, som om det inte hade skett. Sen var det att stanna och handla lite innan vi kom hem. 2 större barn att ge lite glasstårta med allt därtill och sen den lilla att försöka få i lite i honom, sen laga mat till oss alla och efter det lite lugn och ro vid sådär 20:20 när Linns kompis blev hämtad. Sen somnade båda efter melodifestivalen och sen har jag suttit här ensam. Om jag tycker synd om mig själv? Ja, det gör jag, för nu har jag suttit själv här hemma 7 kvällar i rad OCH det är inte så himla kul. Men det blir nog bättre nästa vecka hoppas jag, annars vet jag inte vad jag gör.


Imorgon har vi dubbel hemma, ja hoppas på att vi får med oss 4 pinnar efter dom.


Jag är glad att jag har vissa vänner. Jag lovar att jag ska visa er det ordentligt snart. Kram på er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards