Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Milla - 29 januari 2009 13:45

I morse lånade jag Jockes bil och skjussade Linn till dagis, jag behövde få lite egen tid, det kändes igår dom jag bodde i en skokartong. Tog tillfälle i akt och åkte till hallen och tränade. Hade tänkt att jag skulle gå en sväng innan jag tränade lite, men jag fick jobba lite istället. Det kom ner några från någon förskola och dom behövde lite hjälp, så det blev till att springa lite i hallen istället, men jag fick ju röra på mig iallafall. Sen spelade jag 4 serier, det gick rätt så bra förutom att jag fick en blåsa på hö tumme.


Igår kväll när Jocke kom hem så hade han köpt Wii fit, vi blev ju tvugna att prova det innan vi gick och lade oss. Vi testade bara balans grejerna och då insåg jag att mitt balans sinne inte var det bästa. Får nog träna lite på det. Ikväll när barnen sover får jag testa något annat.


Just nu har Linn en dagis kompis här så nu får jag vara lite ifred och det behövs vill jag lova. Det har varit lite påfrestande dessa dagar eftersom hon inte har varit sjuk. Men idag kommer hon nog att somna skönt och i tid. Nu ska jag fixa lite mellis till dom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards