Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Milla - 26 januari 2009 10:18

Åkte ju till Sala i torsdags, skulle träffa gamla basket kompisar. Alla trodde att vi skulle dela upp oss och spela lite match vi gamla spelare, men där hade vi lite fel. Vi skulle nämligen spela mot juniorerna, födda 91. Men det var riktigt kul. Vi vann med 55-39. Jag var väldigt noga med att stretscha efter matchen. Jag kan väl villigt erkänna att det känns i kroppen, men inte riktigt så mycket som jag trodde att det skulle kännas. Men det var superkul att både spela och träffa alla gamla lagkompisar.

Fick lämna bilen  kvar och ta tåget hem, det var snöoväder i Sala, så jag ville inte sätta mig i bilen och köra. Men Jocke kom och hämtade oss på centralen.

Igår spelade vi liga, dubbel hemma. Den första föll vi på målsnöret, det kändes lite sur, men i den andra vann vi. Vi ligger nu 2 i serien med 1 match mindre spelad. Det är bara att hoppas att vi kan behålla platsen. Nästa helg har vi dubbel borta mot ön och hammarby. Hoppas att vi kan få med oss några poäng. Vi ska ha minst 2 helst 4 med oss hem.

Är hemma idag med barnen, Mathias här förkyld och har feber. Linn fick vara kvar hemma hon med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards