Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Milla - 16 januari 2009 23:25

Idag hade jag stängning, men det var inte så farligt. Det var lungt och skönt.

Fick inte höra något om beslutet,vet inte vilken tid det skulle tas. Men jag pratade med rektorn idag, min alltså, och hon sa att det inte kunde bli någon annan än vad som var sagt från början. Jag antar att vi kommer att få höra på måndag, så nu kommer det nog att bli fart på det hela och det känns inte som en dag försent. Vi har ju väntat i många år från att första startskottet gick och nu ser det äntligen ut att bli kvar. men nu återstår det svåraste, ska man vara kvar och prova något nytt oma man får chansen eller ska man ta och ta det som kommunen kommer att erbjuda? Jag är inte helt säker ännu, men jag måste iallafall kolla vad dom erbjuder på båda ställena. Sen är det ju inte säkert att dom vill ha mig på det nya stället. Vi får ju tydligen inte ta tjänstledigt från kommun för att prova på det nya på skolan, så det känns lite svårt. Men vi får se hur jag gör. Det finns några faktorer som spelar in.


Har spelat wii ikväll, ko race, fiske, typ av memori och lite annat. Nu fattas bara fitness, men det kommer snart det med, då behöver man kanske inte gå till gym :)


Måste ta och försöka åka till T och N och kolla på deras vardaagsrum hur det blev. Ibland önskra man att dygnet hade några fler timmar för att man ska hinna med allt man vill.


Vart tog det sköna varma vädret vägen?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards