Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Milla - 15 januari 2009 21:54

I morgon ska beslutet äntligen tas om vad som kommer att hända med skolan, vilka som kommer att ta över. Det känns som vi närmar oss upplösningen till slut. Vi kommer antagligen inte att få veta imorgon, tidigast på måndag blir vi underrättade, men bara vetskapen om att det fattas imorgon känns helt underart.  Dety är ju bara att hoppas att de flesta föräldrar inte tycker att det har dragit ut på tiden för länge och låter sina barn stanna. Sen hoppas man ju på att dom snabbt som ögat börjar se över vilka som kommer och vill jobba kvar.


Idag har jag haft en kanon dag på jobbet, riktigt kul med många av våra elever, jag trodde nästa att jag var 18 igen. Jag tror öven att eleverna trodde det, för dom försökte köra helt slut på mig. Jag hade kortdag idag, kom hem vid 14 tiden då hade jag gått ca 12.300 steg.

När jag kom hem tog jag av mig den , så nu vet jag inte hur mycket jag kom upp i, men jag var rätt så nöjd som det var när jag kollade.


Har haft en väldigt rolig stund här hemma ikväll tack vare en god vän och lagkamrat. Det kändes väldigt skönt.


Nu återstår det inte mycket utav kvällen förutom att knyta sig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards