Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Milla - 14 januari 2009 22:22

Idag har det varit helt underbart. Sådana här dagar är jag glad att jag jobbar på skola, så att man får vara ute mycket. Helt underbart var det ju ute idag. Man väntar bara på att få höra en massa fågelkvitter, men vi får nog vänta lite till på det.


Hade juniorträning idag, men passade på att träna lite innan, det gick lika dåligt som igår. Fan att det kan vara så. Efter träningen ville S att vi skulle träna lite, så jag spelade 2 serier till. Då gick det bättre 340 på 2 med lite stress, men första slagen funkade mycket bättre än vad det gjorde innan juniorträningen, det kändes skönt. Jag hoppas att det funkar i helgen också. Annars vet jag inte om jag vill spela i a-laget, då kliver jag nog åt sidan om det fortsätter så här eller tar ett break helt och hållet.


Linn hade svårt att somna ikväll och när jag väl fått henne att somna kollar jag vad de andra var, då ligger båda 2 och sover i andra rummet, kul.


Imorgon är det kortdag, det är skönt, men det är inte skönt att behöva gå upp så pass tidigt som jag måste.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards