Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Milla - 10 januari 2009 23:05

Nu har serien dragit igång igen. Vi skulle ha haft match idag, men våran blev flyttad så det var bara reservlaget som hade match. Det gick sådär, men det gick bättre än när vi mötte dom sist. Nu kommer helgerna var 3:dje vecka vara bokade i olika bowlinghallar. Ibland undrar man om man har blivit träffad av ett klot eller några käglor i pallet. Men jag vet inte att jag har blivit det.

Kollade på Hovets A-lag som spelade innan, dom kämpade till sig 10 lika, sen var det deras B-lag efter våran match och dom vann.


Sen har jag inte gjort så mycket mer idag men det har varit skönt. Imorgon ska jag till hallen och jobba lite, ska nog ta och passa på att gå upp och träna lite efter det, det skulle nog inte skada att komma igång lite. Jag vill få bort lite mer från magen. Men det är inte så himla lätt. Jag fattar inte, men det verkar bli svårare och svårare ju äldre man blir att få bort skiten vid naveln. Det känns som man har ett jävla traktor däck där. Men nu har jag gett mig den på att det ska försvinna några centimeter där ifrån. Med allvarlig start på måndag. Undra om jag försöker lura mig själv att jag klarar det eller ;). Jag ska FAN klara det, annars blir jag ordentligt sur på mig själv.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards