Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Milla - 5 januari 2009 17:40

Idag var jag tillbaka på jobbet i några timmar. Plockade och städade på fritids. Vi måste ju vilken dag som helst få reda på vilka som kommer att ta över skolan och då kan det ju vara trevligt om det ser okej ut om dom kommer och kollar hur det ser ut idag. Var där mellan 9-14.15 Det gick riktigt bra när man väl kom igång.


Jocke jobbar kväll, så nu vilar Mathias och Linn sitter vid tv:n och vill att vi ska rita. Ska strax ta och göra lite mat, inspitationen på vad vi ska äta har fortfarande ledigt. Men det får väl bli korv stroganoff, det brukar alltid gå hem. Det eller pannkaka, med det sista var det inte så länge sedan vi åt.


Håller på att tvätta också, ibland önskar jag att man hade här hemma som när man bodde i lägenhet. Att man hade en stor tvättstuga med flera maskiner och en enorm torktumlare och torkrum, så att man blev klar med all tvätt på några timmar, nu får man ju hålla på så gott som varje dag och att tvätta ligger inte högst upp på min tio i top lista. Men det måste ju göras.


Ska försöka vila lite sen en stund, så att jag kan kolla på JVM finalen mellan Kanada och Sverige inatt. Jag fattar inte hur dom kan lägga den mitt i natten, allt för att den spelas i Ottawa, men lite tidager hade dom väl kunnat startat. Men jag ska nog orka kolla lite. Som det har varit ibland den sista tiden så har Mathias lyckats vakna vid 3 tiden och ska han vakna inatt så kan han väl göra det vi 1:30 tiden.


Nej, nu håller jag på att bli ihjäl tjatad på att jag ska rita, så jag får väl lov att göra det så att mina öron inte trillar av.


Sist men inte minst: Grattis fam Hallberg :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards