Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Milla - 1 januari 2009 21:40

Fick sova till ca 07.30, kändes sådär när man hade krypit till kojs ca 03.40, men det har gått bra. Känner mig inte alls trött faktiskt.

Vi hade det super trevligt igår, trevligt sällskap och god mat.

Peppe gick ifrån bordet med magont för att han hade ätit förmycket, gott betyg till kocken. Den här gången var det faktiskt Jocke som hade stått för det mesta av matlagningen, jag hade bara gjort förrätten och såsen.


Det blev lite vin, grogg, öl och skumpa under kvällen,men inga direkta mängder att tala om. Har mått som en prins hela dagen.


När klockan slog 12 här ringde jag till min familj i USA som jag har varit och jobbat hos. Mamman svarade och hon fick en smärre chock stackarn. Hon trodde inte att hon hörde rätt. Det blev lite känslo fyllt när vi prata. Fick reda på lite om bekanta där bort. Vi skulle snart höras av igen.


Idag har jag varit väldigt duktig på att ge våran dotter mycket med uppmärksamhet. Jag har lekt med barbies, pysslar, spelat spel och lekt enbart med henne nästa hela dagen. Och det känns HELT UNDERBART. mathias tar ju väldigt mycket utav tiden, men idag har hon fått 90% av min tid.


Hoppas på att det här året ska komma med många glada budskap och roliga händelser!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards