Alla inlägg den 28 september 2008

Av Milla - 28 september 2008 21:41

Nu har jag varit och hälsat på min lilla mamma.

Det har varit en helt okej lång weekend där uppe. Vi var ner på "stan" enhel del, Dom har fått en galleria där. Stor för att vara i den lilla staden, det var riktigt kul att gå där. Det är bara att hoppas att det kommer att funka. Träffade många gamla kompisar. Men ibland är det lite jobbigt att vara tillbaka i sin födelsestad och hälsa på. Det är många som blir sura när dom hör att man har varit där och inte har hört av sig, men hur ofta hör folk av sig till mig när dom är här? Nästan aldrig.

Jag kommer ju att åka dit om 2 veckor igen ( nu är det tätt på given), men då ska vi spela mot Agda på söndagen och då kommer jag och N att åka upp på fredn, det ska bli kul. Då kan vi gå u och ta någon öl och sitta och prata gamla minnen hur det var där när vi var i ungdomens glada dagar. Men jag undrar om det inte var nyss vi var där.

Jag hade det iallafall väldigt trevligt den här gången. Det var ju etttag sedan jag var dit. Mamma har ju varit här och hälsat på istället.


Idag när jag hade varit hemma någon timme så kände jag för att gå ut i skogen och kolla efter svamp, jag ringde S och kollade om hon ville följa med och det gjorde hon, men vi hittade inte så mycket. Klockan blev lite väl mycket lite väl för snabbt, men vi hittad enågra, om man sprier ut dom så täcker dom kanske en hel macka.

 Nu ska jag ta och ladda för jobbet imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards