Alla inlägg den 5 september 2008

Av Milla - 5 september 2008 22:18

Ja, imorgon är det dax.

Först ska jag vara på skolan och fira att den blir 100 år (egentligen blir den inte 100 förrens den 11/9, men det ör ju alltid lättare att fira det en helg) sen så drar ligan i bowling igån för oss.

Vi har dubbelmatch hemma, fast egentligen skulle man kunna säga trippel. Kl:11:00 har reservlaget match mot Cobbers och sen har A-laget dubbel match, först mot Lin och sen mot Elan. Jag kan inte kolla första men jag borde hina se en serie mot Lin, den sista ska jag iallafall spela.


I dag på jobbet så var nog somliga på månen, jag kan inte fatta att man kan bli så jävla stirrig och hyper bara för att vi ska fira jubilee`t, men men. Det var en av de värsta dagarna på länge. Jag är glad att det snart är över.Jag hoppas att det kommer lite gamla arbetskamrater. Jag tror att Matthias kommer. Det kommer att bli kul.


Annars har dom här dagarna jag inte skrivit något varit rätt fyllda med måsten och måsten.  Men det har inte varit något speciellt.


Jag hoppas att jag komer att ha det lite mindre stressigt några dagar framöver.


Mamma ringde någon dag i veckan och frågade om jag kollade på Idol, vilket jag inte gjorde, då berättade hon att en jag kände hade varit med på intervju. Jag visste inte ens att han kunde sjunga. Men jag fick se han när han var inne och sjöng för domarna och han gick vidare. Nu måste jag ju kolla hur det går för honom om ham går vidare till själva tävlingen. Han var sig iallafall lik.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards