Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Milla - 13 augusti 2008 23:28

Idag har det varit en stillsam dag. Skjussade L till dagis och sedan hem och kollade lite på OS. Slappade samtidigt på soffan med en god bok. Sen blev det lite lek med M mellan varven. Hämtade L och försökte samtidigt maila över en fil jag/vi har fått problem med på jobbet till J, men det lyckades inte så bra. När jag kom till skolan så va lärarna där, det var kul att se dom igen efter deras semester. Ser verkligen fram emot att jobba tillsammans i klass med A. Pratade lite med E också, hon skulle ju åka och tatuera sig idag och hon var så nervös. Hämtade L och åkte sedan en sväng till bowlinghallen. L bowlade lite, hon kommer att kunna bli riktigt duktig om hon bara vill fortsätta. Placerar sig så att hon kan spärra och sånt. Mamma kommer nog att få se upp med tiden om hon fortsätter :). Gratulerade C med ett sms på hennes bemärkelsedag.

Ikväll blev det pizza till kvällsmat, orkade inte laga mat till 2 när J ändå jobbade kväll.

Imorgon har jag endel bestyr att stå i, klippning, ev shoppa lite och packa både till mig och barnen, det blir nog jag som får packa J:s saker också. Det är nog bäst så.

Har även tvättat endel, men imorgon lär jag nog städa också, det är trevligare när man kommer hem när man har varit borta om det är rent. Men jag vet ju inte hur det kommer att se ut när jag kommer hem eftrsom jag åker på lördag morgon och resten av familjen på söndag eftermiddag. Jag kommer nog att få plocka endel på söndag kväll. Men jag kanske får min livs överaskniong med att det är städat när jag kommer hem, man kan aldrig vara säker, men nästan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards