Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Milla - 31 juli 2008 23:11

Nu är det bara morgondagen kvar, sen börjar jag jobba 50% efter att ha varit mammaledig sedan början på oktober. Jag både ser fram mot det och inte. Dels kommer man ju att få lite mer pengar i kassan, sen får ma koma hemifrån och träffa lite folk mer. Men visst är det skönt att vara hemma också. Men jag vet inte hur det blir att komma tillbaka till jobbet. Vissa ska det bli kul att jobba med igen, men sen får man väl se hur det kommer att bli med en viss annan person. Det känns som om hon kommer att styra och ställa och säga " så gjorde vi inte förra läsået och det var annat då" När jag var tillbaka till jobbet och skulle göra schema, så kände jag mig inte speciellt välkommen tillbaka från henne, men från dom andra och många föräldrar har sagt att dom är glada att jag kommer tillbaka nu, så det känns skönt. Jag hoppas att det kommer att funka. Sen vet man ju inte hur det kommer att se ut läsåret 09-10. men det är en senare fråga och bekymmer.


idag har jag varit till plantagen och där hittade jag min blomma som jag ville ha. En boganvilla eller hur det nu stavas. Jag hoppas att jag kan sköta den så att den överlever. Det är som ett träd/buske som finns bla på Korfu och i Grekiska ö världen. Jag tycker att den är väldigt fin. Men jag har ju inte några gröna fingrar precis men jag ska verkligen kämpa med att klara av den. visa min mamma att jag kan lite om blommor iallafal. Hon tror inte det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards