Direktlänk till inlägg 27 juli 2008

V 30 avklarad

Av Milla - 27 juli 2008 22:44

Nu har jag klarat av årets resa med v 30 gänget. Allt har gått över förväntan. Vi kom fram på lördagen vi 15 tiden, lokal tid. Då packade vi upp och tog några öl och minlade bland stugorna. Vi hade ju 14 av 20 stugor. På söndagen var det lite bad och umgicks först. När klockan slog 16 så var det dags för lite lekar. Denna em var det först luftgevärs skytte och pilkastning. Det var med blandat resultat jag klarade av dom grenarna. ( Vi var indelade i 7 lag). Efter det fortsatte festandet. På måndagen var det lungt först på förmiddagen, sen blev det lite bad och kl:16 var det dags för vollyboll med blandade lag. Då hände det som inte fick hända, jag gjorde illa foten. Det small till när jag hoppade upp och skulle störa när motståndara skulle slå över bollen. Det var bara att kliva av eller rättare sagt att krypa av. Ringde till akuten och hörde med dom om dom tyckte att jag skulle komma och kolla foten.Vilket dom tyckte. Sagt och gjort, bilen till Mariehamns lasarett. Där blev det en lång väntan och röntgen + kryckor och återbesök nästa dag. När jag hade varit där, så hade lagen spelat minigolf. L slog spik på ett hål! Tisdag var bad och lekar. Kommer ej ihåg vad det var för gren, sen var det fest igen. På onsdagen var det först 5 kamp för alla barn och sedan för oss vuxna. Mitt lag gjorde bra ifrån sig där med. På torsdagen var det bad och sen tipspromenad och party. På fredagen var det grilkväll för alla och sedan prisutdelning. Mitt lag kom på en finfin andra plats. J:s lag vann. Jag var lite orolig för den här resan, men tanke på hur en viss person har betett sig mot J, men jag hade ett samtal med henne och talade om hur jag tycker, känner och ser på saken. Jag tror att hon blev rätt så ställd, men för mig kändes det skönt att äntligen få säga det. Men hon var lugn hela veckan i princip. På det stora hela var det en kanon resa. Men det är alltid skönt att komma hem.

Imorgon ska jag ringa till ortopeden på KS och kolla om jag kan få komma dit och kolla min fot. Har fortfarande väldigt ont, det är något som inte stämmer helt.


 
 
Nettan

Nettan

3 augusti 2008 00:42

Hur är det med foten nu? Vad sa dom på KS? Du är modig du som pratade med "personen", STRONGT gjort!!!!!!!

Kraaaaaaaaam

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Milla

4 augusti 2008 00:14

Tack, det kändes bra efteråt ska du veta :9. men nu är det gjort. Sen får vi väl se om det blir någon ändring, men det är väl inte att räkna med.

 
Ingen bild

Milla

4 augusti 2008 23:42

Jag känner fortfarande av foten, ömmar och fortfarande svullen, men det går att bowla, har redan provat. Hmm kanske inte så bra, men dom gör inget förrens om några månader om jag fortfarande har ont, så det är bara att köra på.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards