Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Milla - 11 juli 2008 22:59

Jag var lite orolig när jag skulle gå upp ur sängen i morse, trodde att det skulle kännsa som fan i rumpan, men tro det eller ej, det var ingen fara. Jag trodde inte att jag skulle kunna sitta eller göra hastiga rörelser, men det känns nästan ingen ting :-).

Imorgon ska jag ta mig in till centralen och möta upp en komis som kommer och hälsar på i några dagar, det ska bli kul. Hon ville inte ta sig själv till B-plan, var lite osäker på hur hon skulle ta sig dit och därifrån. Så ikorgon hopas jag på fint väder så att vi kan grilla och dricka lite rötjut och sitta och prata lite skit. Det är ju så himla gott och grilla.


Skulle ha varit på 18-års kalas idag, men det passade inte riktigt in i tiden just nu, men jag har ringt och grattat. Fan vad man märker på barn/ungdomar hur fort tiden går. Jag har jobbat på samma skola nu i ca 7 år och så råkar man springa på dom som slutade för 6 år sedan, ett huvud längre än mig ( om det räcker), ser ner på en för att man är så kort, ska snart ta studenten, pratar om pojkvänner/flickvänner hit och dit, bor själva ute på gården i ett litet krypin för att ha något eget. Det känns som om jag har några år på nacken och det stämmer ju. Men jag har kul ändå. ( Oftast iallafall):-)


Undra vad nästa motionsprojekt ska bli????

Nu komer det kanske att dröja någon dag eftersom vi får besök, men lite motion blir det nog. Men det är traktordäcken vid magen jag vill ha bort, men jag har inte lyckas så bra. Om någon har ett bra tips på hur man får bort dom får ni gärna höra av er.

Kram på er alla.....................



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards