Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Milla - 10 juli 2008 22:14

Idag har det varit helt underbart. Har legat på verandan en hel del och läst i min bok. Nu är det inte många sidor kvar. Tur att jag har några andra böcker att läsa.


Fick ett ryck här på seneftermiddagen, tog min bil till E-centrum och därifrån fick jag skjuts av B till S som hade lånat min mp3. Tänkte jag skulle hämta den så att jag har något att lyssna på om jag ger mig ut på något av mina små äventyr som jag kan få ett ryck att göra. Så sagt och gjort fick jag skjuss dit och när vi hade pratat lite skit en stund så var det dags att ta mig tillbaka till min bil. Sagt och gjort så tog jag på mig mna medhavda strumpor och satte sedan på mig mina inlines. Jag har inte åkt på dom på minst 4 år. Men det är ju som att cykla. Det var inga problem. Men det var en jobbigare resa än vad jag trodde att det skulle vara. Det tog ca 75min. Jobbigt men skitkul. När jag kom hem så kände jag redan av att det ömmade lite i skinkorna. Undrar hur det kommer att kännas i morgon, för jag min nöt glömde att stretcha, men ska ju göra det inom 1 timme, men jag var så glad att få i mig lite mat och få sitta ner en stund att jag totalt glömde bort det. Nu får jag väl be J massagera skinkorna i morgon. Kanske inte helt fel :-)

Jag hoppas att det inte blir så farligt ömt.

Nu ska jag gå och försöka läsa ut boken. Vill se hur den slutar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards