Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Milla - 9 juli 2008 23:03

Jag är en sån där människa som läser i perioder, just nu är jag inne i en läs period. I och försig tror jag att vi läser mer på sommaren när man kan ha enpocket med sig till stranden eller vart man nu befinner sig, på vintern så läser man nog mestadels hemma under filten.

Just nu läser jag "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg. Hon är en helt underbar författare tycker jag, om man inte har läst något utav henne råder jag alla att göra det. Jag har läst varenda bok av henne och ingen har varit direkt dålig. Dom flesta har varit svåra att lägga ifrån sig, det är bara en som jag tycker har varit lite sämre, men inte så att man inte vill läsa klart den som det kn vara med vissa böcker, iallafall för mig. Nej, läs hennes böcker om ni inte har gjort det. Beställde 4 nya böcker igår. En av mina bästa vänner tycker att Denise Rydberg skriver bra böcker och jag har läst även alla hennes, utom den sista, så den hoppas jag att jag får låna utav N :-).


Egentligen finns det en massa annat jag skulle behöva göra, men nu när det har varit lite sol ute så vill jag passa på att ligga/sitta isolen och läsa lite när M vilar lite på dagarna. L är ju så stor att hon klarar sig själv enhel del.


Hade utlandsbesök i måndags, min morbror och hans sambo har tagit emot en kille från USA som ska bo hos dom i 2½ vecka och se Sverige, dom hade varit till Arlanda och hämtat honom, så dom kom över och käka lunch och fika innan dom skulle gå och kolla på fotboll: Hammarby-Norrköping. Mina kusiner var också med, dom gick ju och kollade på rätt match och fick se många mål, med rätt lag som slutsegrare.

Nu ropar nog min kudde att jag ska komma och lägga mig :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards