Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Milla - 8 juli 2008 18:31

Igår när det var dåligt väder så skulle jag ta min lila bil och åka och träna tänkte jag, min underbara sambo var hemma med barnen. när jag sätter mig i bilen, ville den inte starta, den var totalt stendöd. Kul !  Köpt ny bil och funkar ca 1 vecka. Men vi rullade igång den ner för våran backe och sen var det bara att gasa. Efter att jag hade tränat klart så satte jag mig i bilen och skulle tuta och köra hem, men ack vad jag fick fel. Bilen var död igen ( Undrar hur många liv en bil kan ha?) Men det var tur att det fanns en backe där jag hade parkerat. Jag tänkte mig för innin jag gick in och tränade. Jag är inte så dum som vissa kanske tror att jag är :-)


Idag hittade vi felet, för när vi skulle iväg idag, jag och barnen var det tji igen. Men nu vet jag hur jag ska göra, men vi ska skriva fast en pryl så hoppas jag att det inte kommer att upprepas.


Idag har jag tröttnat på det dåliga vädret och mitt humör. Lite sol skulle göra att livet känns lite roligare. Men nu håller jag på att ändra hårfärg fär att göra något annat. Jag har iochför sig haft denna färg förut, men det var ettag sedan. Nu är det snart dags att kolla resultatet. Hoppas vädret blir bättre snart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards