Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Milla - 3 juli 2008 19:33

Varför ska det vara så svårt att förstå sig på killar ibland? Jag har inte problem (just nu iallafall), men en kompis. Om en kille har bestämt sig för en sak, så har han ju väldigt svårt för att ändra sig. Men många vill ha kakan och äta kakan. när man som tjej vill ha besked så kan man få vänta hur länge som helst. Tror vissa killar att man väntar på dom hur länge som helst? Tydligen. Jag fattar inte varför det är så svårt att tala om hur man vill ha det eller vad problemet är. Nej, det verkar som om dom tycker att det är bättre att bara tiga och hoppas på att den löser sig. Vilket det iochför sig alltid gör på ett eller annat sätt. Om det blir som man/dom hoppats vet man ju inte förrens efteråt. Men har man gått då, så vet man ju att dom säkerligen kommer och vill ha en när man har bestämt sig för att gå. Oftast men inte jämnt så faller vi. Vi måste kanske bli lite sarkare och stå på oss. Spela svårflörtade vet jag inte om det är så lätt.

Man tror ju att killarna ska bli lite mer ärliga och raka ju äldre dom blir, men jag har nog fattat det hela fel. Jag hoppas att den jag lever med fortsätter och vara ärlig mot mig, annars har vi fått problem som vi inte behöver ( Är inte orolig ska jag väl tilllägga, men man kan ju aldrig veta) Unrara om man kan starta en kurs för killar och om den skulle hjälpa. jag tror inte det, dom som skulle komma tror jag är raka och ärliga redan nu, men dom skulle vara nyfikna på om det dom gör är så vi vill att det ska vara.


Nej, det yngsta barnet kallar på uppmärksamhet så det är bara att gå upp och leka lite innan det är läggdags.

Så hej för idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards